Premium Kluba
Donostia Premium ekimenak Donostia hiria turismogune premium gisa posizionatzeko eta bezero mota horrengana zuzenduta dauden sektoreko enpresekin batera zerbitzuen eta produktuen turismo-eskaintza garatzeko laneko ildo izatea du helburu.

Proiektuarekin bat egiten duten enpresek onurak jasoko dituzte, baina, aldi berean, Donostia turismo premium delakorako erreferentziazko turismogune bihurtzeko helburuarekin baldintza eta konpromiso batzuk bete beharko dituzte.

Donostia premium

Ze enpresa dago proiektuan sartuta?

Donostia Premium ekimenak eskarmentu handia duen bisitariaren beharretan eta eskakizunetan oinarritutako proiektua jasotzen du. Horixe da hain zuzen ere, turista premiumen ezaugarria. Turista horrek lurraldean izango duen esperientzia horren inguruko balioa gehitzen duten eta turismogune premium gisa turismogunearen irudia sendotu ahal izateko eskaintza osatzeko lagungarriak diren sektore nagusiak ditugu alboan. Horretarako, Donostia Turismoko bazkideen artean hautatutako enpresen multzo baten laguntza dugu:

Alojamientos

Ostatuak

5 izarreko hotelak, 4 izarrekoak, boutique hotelak eta etxebizitza turistikoak.

Empresas

Baliabide kulturalak eta turistikoak

Premium zerbitzuak dituzten jarduera bereziak, esperientziak eta museoak.

Hostelería

Ostalaritza

Michellin izarra duten jatetxeak eta kalitate eta zerbitzu bikaineko sukaldaritza tradizionaleko jatetxeak.

Comercio

Merkataritza

Nortasuna, produktu esklusiboa, tokikoa eta bezeroarekiko tratu zaindua eskaintzen dituen merkataritza.

Transporte

Garraioa

Gama altuko ibilgailuak gidariarekin, prestazio altuekin eta neurri txikiarekin.

Agencias

Agentzia hartzaileak

Bezero premiumean eskarmentu handia duen tokiko agentzia hartzailea.

Zeintzuk dira kide bihurtzeko aztertzen ditugun alderdiak

Ekipamenduak eta instalazioak

Bazkideek bermatu behar dute beren instalazioek kalitate-, erosotasun- eta jasangarritasun-estandarrik altuenak betetzen dituztela. Horrek barne hartzen du espazio modernoak, irisgarriak eta premium bezero baten beharretara egokituak mantentzea, betiere ingurune zaindua eta sofistikatua ziurtatuz.

Zerbitzuak

Funtsezkoa da pertsonalizazioagatik eta ehetasunekiko arretagatik nabarmentzen diren zerbitzu esklusiboak eskaintzea. Bazkideek esperientzia bikaina ziurtatu behar dute bezero bakoitzarentzat, bikaintasuna, benetakotasuna eta abegi ona bezalako balioak txertatuz.

Estrategia eta kudeaketa

Parte hartzen duten enpresek premium turismora bideratutako estrategia argia izan behar dute, etengabeko hobekuntzari eta berrikuntzari begira. Horrek esan nahi du konpromisoa hartu behar dela langileen trebakuntzarekin, beste bazkide batzuekin lankidetzan aritzearekin eta jasangarritasun- eta gizarte-erantzukizuneko printzipioak betetzearekin.

Zer eskaintzen die Donostia Turismoak bazkideei

1

Aurretiazko aholkularitza

Turismo premiumera zuzendutako nire produktua edo zerbitzua hobetzeko laguntza teknikoa izatea.

2

Turismogune baitan balio handiko proiektu espezifiko bateko kide izatea

Turismo premiumera bideratuta beste eragile batzuekin harremanak izatea, eta proiektuko enpresen artean networkinga bultzatzea askoz ere lehiakorragoa den eskaintza elkarrekin eta modu espezializatuan garatzeko. Aholkularitza espezializatua.

3

Elkarren arteko behatokia

Hiriko turismo premiumaren eskaeraren inguruko txostenak eta datuak izatea, enpresa gisa nire zerbitzuen edo produktuen inguruko erabakiak hartzen laguntzeko.

4

Marketineko eta sustapeneko ekintzak

Presentzia Donostia Turismoak turista premiumentzat garatutako sustapen-euskarri espezifikoetan.

Hauek dira Donostia San Sebastián Turimoak San Sebastián Premium-erako sortutako sustapen-tresnetako batzuk:

  1. Produktu eta zerbitzu premiumen katalogoa

    Hiriko produktu eta zerbitzu premiumen katalogoa prestatzea. Argitalpena hainbat hizkuntzatan, digitala eta inprimatutakoa.

  2. Turismo premiumentzako webgune espezifikoa

    Landing espezifikoa. Bertan, proiektuko kide diren DSS Turismoko bazkideek bakarrik izango dute presentzia: https://premium.sansebastianturismoa.eus

  3. Fam Trips bidaiak

    Intereseko merkatu nagusietako turismo premiumeko bidaia-agentzi igorleekin antolatutako bidaia espezifikoak.

  4. Press Trips bidaiak

    Komunikabideekin batera egiten diren bidaia espezifikoak dira. Produktu premium osatzen duten enpresei balioa emango zaie horietan.

  5. Azokatara joatea / Turismo premiumeko workshopak urtero

    Urtero, ILTM eta Virtuoso Week luxuzko turismo-azoketan izango gara produktuaren inguruan behar adina zabala den eskaintza osatutakoan.

  6. Turismo premiumerako publizitate-kanpaina espezifikoak

    Merkatu espezifikoetako segmentu premiumean posizionatzeko onlineko kanpainak.

Bazkideek hartzen dituzten konpromisoak

Proiektuarekin bat egiten duten enpresek honako konpromiso hauek hartzen dituzte beren gain:

1
Proiektuak eskatutako eskakizunak betetzea eta horiek betetzeko konpromisoa mantentzea.
2
Modu aktiboan laguntzea sustapen-ekintzetan, proiekturako onuragarriak diren baldintzak (eskuragarritasunarekin eta prezioekin lotutakoak) mantenduta.
3
Enpresen elkarren arteko behatokiari informazioa ematea.
4
Proiektu premiumaren baitan sortutako informazioa hirugarren batzuekin ez banatzea.

Kontaktua

Baduzu kontsultarik edo informazio gehiago behar duzu?
Zuri laguntzeko gaude hemen.